محمّدعلی چیت ساززاده
حیطه مأموریتهای مدیریت مالی- اداری
- برنامه ریزی،
سازماندهی، هدایت، نظارت و کنترل بر امور مالی و اداری شرکت؛
- اجرای
کلیه قوانین و مقررات مربوط به امور اداری و استخدامی، مالی و معاملاتی؛
- نظارت بر
اجرای برنامه های کارآموزی منابع انسانی و اجرای طرحهای آموزش قبل و ضمن خدمت؛
- نظارت بر
صدور احکام و قراردادهای استخدامی، مأموریتها و مرخصیها؛
- نظارت بر
خدمات عمومی، تهیه تجهیزات موردنیاز، تامین آب، برق، گاز و حفظ وسایل و تجهیزات
مصرف نشدنی، تعمیرات دستگاههای تاسیساتی و ارتباطی؛
- سازماندهی
وصول و انتقال درآمدها به حساب شرکت و پرداخت دیون مربوط با ضوابط و مصوبات؛
- مصوبات
کنترل وضعیت اعتبارات و هدایت عملیات مالی موسسه؛
- تدبیر و
آینده نگری جهت فضاهای فیزیکی مورد احتیاج؛
- ارائه
گزارشهای توجیهی لازم به مدیریت مجموعه در خصوص وظایف مربوط به واحدهای زیر نظر
در صورت نیاز؛
- شرکت در
شوراها، جلسات و اظهار نظر در مورد مسائل مختلف مالی و اداری در چارچوب مقررات و
حفظ مصالح مؤسسه؛
- هماهنگی
نیروهای کار شرکت، شناخت استعدادها و توانمندیها و برنامه ریزی برای استفاده بهتر
از آنها از طریق به دست آوردن شناخت کامل از پستهای موجود و توانمندیهای
کارکنان، و نیز کمک به تصمیمگیری برای انتصاب افراد در تصدیهای مناسب؛
- برقراری
ارتباط مناسب بین مدیریت ارشد و کارکنان شرکت در خصوص سیاستهای مربوط به نیروی
انسانی و خط مشی گذاری در هر حوزه؛
- هماهنگ
کردن و نظارت بر کار متخصصان و کارکنان بخش زیرمجموعه؛
- نظارت و
همراهی در فرایندهای جذب، مصاحبه، استخدام، ارزیابی عملکرد، آموزش و نگهداری
کارکنان؛
- مدیریت
مسایل و مشکلات نیروی انسانی مانند واسطه گری اختلافات، مسایل مربوط به اخراج
کارکنان، هدایت رویه های انضباطی، نبود انگیزه کافی در کارکنان، مشکلات مربوط به
حقوق و مزایا، و...؛
- همکاری
با مدیریتهای دیگر و انجام سایر وظایف محوله مرتبط با پست مورد تصدی به اقتضاء
روند پیشبرد اهداف سازمان.