خلاصه شغل: همکاری در برنامه ریزی، اجرا و کنترل منابع انسانی و تشریفات داخلی
شرکت به نحوی که در راستای نیل به رسالت مجموعه ضروری باشد.
شرح
وظایف:
- مشورت با مدیران ارشد برای شناسایی نیازهای
استخدامی و تخصص های مورد نیاز؛
- مصاحبه با متقاضیان کار در خصوص تجربه کاری،
سطح تحصیلات، آموزش و مهارتها و توضیح جزئیات کار از جمله وظایف، مزایا و شرایط
کاری برای متقاضیان؛
- تماس با مراجع مربوطه و بررسی صحت سوابق
متقاضیان؛
- ارجاع متقاضیان واجد شرایط همراه با مدارک به
مدیران ارشد ( معمولاً مدیر مالی- اداری) برای تصمیم گیری در خصوص استخدام آنها؛
- راهنمایی و آشنا ساختن کارمند جدید با فرهنگ سازمان،
شغل و وظایف شغلی؛
- تنظیم و نگهداری پرونده استخدامی و صدور
احکام مربوط اعم از انتصاب، ماموریت، تعلیق، ترفیع، مرخصی، اضافه کاری، حفظ و
حراست از پروندهها؛
- نظارت بر روابط بین کارکنان و حل مشکلات
احتمالی موجود و جلوگیری از ایجاد تأثیر منفی در روند کاری مجموعه؛
- ارزیابی عملکرد کارکنان به صورت مستمر و دوره
ای (مثلًا شش ماه یکبار و یا سالانه)برای بررسی عملکرد افراد از نظر میزان بهره
وری و کارایی آنها، و تاثیر آن بر پیشرفت سازمان تا در صورت نیاز تغییرات و
تصمیمات لازم لحاظ گردد.
- تعیین حقوق و مزایای کارکنان متناسب با
تواناییها و وظایفی که بر عهده دارند؛
- همراهی در تعیین نیازهای آموزشی منابع انسانی
با همکاری دیگر کارشناسان مدیرتهای مجموعه برای ارائه مشاوره های لازم در خصوص نوع و نحوه برگزاری
این دورهها؛
- انجام سایر امور ارجاعی در چارچوب امور شرکت.
شرح
مسئولیتها:
کلیه
وظایف محوله به نحو احسن انجام پذیرد؛ شرایط ارتقای نیازهای بهداشتی- انگیزشی
منابع انسانی از طریق اجرای بهینه و متناسب مناسبات داخلی شرکت برای ایجاد حس
وفاداری و رغبت به ادامه همکاری در عین تلاش برای رشد و تعالی فراهم گردد.