FA EN

مسئول بخش ارزیابی و خرید

خلاصه شغل:خرید تجهیزات، کالا و خدمات با مقایسه قیمت ها و کیفیت آن­ها به نحوی که در راستای نیل به رسالت مجموعه ضروری باشد.

شرح وظایف:

- اطلاع از نیاز واحدها و بخش­های مختلف؛

- نظارت و پیش بینی موجودی انبار؛

- تحقیق کردن و شناسایی محصولات و تامین­ کنندگان در بازار؛

- ارزیابی مناقصه­ ها و مزایده­ ها برای انتخاب تامین­ کنندگان مواداولیه و خدمات مورد نیاز مجموعه با هماهنگی مدیریت مافوق؛

- مذاکره بر سر قیمت و توافق روی قراردادها؛

- اطمینان از ارسال به موقع خریدها به انبار توسط تامین­ کنندگان؛

- بررسی پرداخت­ها و فاکتورهای فرآیند خرید از حیث صحت فاکتورها و اطمینان یافتن از نوع و کیفیت محصولات خریداری شده، مبالغ چک­های صادره برای تأمین­ کنندگان؛

- انجام سایر امور ارجاعی در چارچوب امور شرکت.

 

شرح مسئولیت­ها:

کلیه وظایف محوله به نحو احسن انجام پذیرد؛ برقراری ارتباط با تمامی بخش­های شرکت و تامین­ کنندگان خارجی برای تهیه به موقع کالا، تجهیزات و خدمات مورد نیاز بخش­های مختلف و که به رفع آن­ها در دستیابی به رشد و تعالی سازمانی منجر گردد.
www.Be-Sun.ir

قلمکاری اصیل «بی سان» (بوسیله قلم) هدیه، سوغات و صنعت دست فاخر و نفیس اصفهان


آدرس «بی سان» مارکت: اصفهان سیتی‌سنتر، طبقه همکف، آتریوم مرکزی
Top