سلام؛
به صفحه مدیریت بازرگانی مجموعه «بیسان» خوش آمدین.
من امیرحسین هستم و البته نام خانوادگیم چیتساززاده...
اگه بخوام مختصر توضیحی از خودم بدم باید بگم که رشتهای
که در مقطع کارشناسی خوندم مهندس عمران بود و بعد از اون مشغول به تحصیل رشته مدیریت
اجرایی (EMBA) در دانشگاه فردوسی مشهد برای کارشناسی ارشد شدم و البته با توجه به
گرایشم میتونم خودم رو یک استراتژیست جوان بنامم!
گرچه از هنر و صنایعدستی به صورت علمی کمتر اطلاعاتی
دارم ولی سابقه و شغل اجدادی من باعث شده تا بتونم تحصیلات دانشگاهیم رو جهت فعالیت
در حوزه بازرگانی یک شرکت هنر- دانش بنیان بکار بگیرم.
بنظر بخشی که مسئولیت مستقیمش به عهده من هست به دلیل
رویارویی با شرایط نامطمئن و ناپایدار محیطی وظیفه پیچیده و دشواری باشه ولی از طرفی
با کمک بقیه اعضای تیم و از طرفی دیگه تجربیاتی که از چند سال ورزش و فعالیت در بخشهای
مختلف دیگه دارم موجب شده تا بتونم پویایی و شادابی خودم و حیطه فعالیتم رو تاحدی حفظ
کنم (امیدوارم)... و حالا میتونم بگم بعنوان تنها یک عضو از مجموعه کارآفرین استارت
آپی شاید امکان مشاوره جهت راه اندازی و تهیه طرح کسب و کار برای علاقهمندان به ایجاد
مشاغل نوآور و خلاق رو کمک بدم.
خلاصه اینکه سعی میکنم هرآنچه از تحصیلات آکادمیکم
میدونم رو با چند سال تجربه هرچند اندکی که در حوزه بازار و مشاغل دارم تلفیق کنم تا
نهایتا «بیسان» بتونه در قسمت بازرگانی جایگاه درخور خودش رو پیدا کنه و این در جایی
هست که توانمدیهای من خیلی خیلی کمتر از اونی هست که «بیسان» ارزش و استحقاقش رو داره.
مرسی به امید دیدار دوباره...
دانشجوی ممتاز علمی 1389
دانشجوی ممتاز علمی- فرهنگی 1391
حضور در دومین همایش ملی مهندسی
عمران (دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر بهمن ماه 1389)
مدیر داخلی کارخانه بافندگی برکت
1392-1390
عضو تیم شنای شهرداری اصفهان
1382-1377
هنرجوی رشته
سوارکاری 1384-1382
عضو تیم شنای
دانشگاه فردوسی مشهد 1395-1394
کسب رتبه برتر
در مسابقات کاریکاتور 1388
نگارنده بخش یادداشت روزنامه و نشریات استانی 1394- 1396
حیطه مأموریتهای مدیریت
بازرگانی
- کنترل و نظارت بر نحوه انجام خريدهاي شرکت در چارچوب مقررات و آئين
نامه هاي معاملات؛
- مراجعه و تماس با مؤسسات، شرکتها و کارخانجات در رابطه با تأمين
نيازهاي شرکت؛
- دريافت و بررسي آمار و اطلاعات ميزان فروش و بررسي علل نوسانات
صعودي و نزولي آن و انجام اقدامات مقتضي؛
- هماهنگي با واحد برنامه ريزي به منظور اطلاع از توان موجود و ظرفيت
خالي شرکت جهت توسعه فعالیتهای بازاریابی، به موقع قراردادهاي جاري، تدوين برنامه
کلان توليد ساليانه؛
- انتقال اطلاعات قراردادهاي عقد شده به واحدهاي مرتبط؛
- مذاکره با مشتريان و تأمين کنندگان و تهيه پيشنويس قراردادهاي
فروش و خريد، و ارائه به مديريت عامل جهت بررسي و تأييد؛
- حصول اطمينان از کفايت و صحيح بودن اطلاعات خريد براي کليه اقدام
درخواستي مانند مواد اوليه، قطعات يدکي و…؛
- جمع آوري اطلاعات مؤثر و مفيد، و ارائه به مديران واحدها جهت
الگوبرداري از بهترينها؛
- نظارت بر کار افراد تحت مديريت و ارائه رهنمودهاي لازم به آنها؛
- شرکت در جلسات مديران و دريافت گزارشها و پاسخگوئي به پرسشها در
رابطه با امور بازرگانی؛
- ارزيابي کارائي، خلاقيت و انضباط افراد تحت مديريت و اقدام لازم در
اين خصوص؛
- هماهنگي و همکاري با مدیریت تولید و خدمات در جهت افزايش کيفيت
محصولات، تطابق قراردادها و محصولات مربوطه با نيازها، نظرات و الزامات؛
- تهیه ماشین آلات و تجهیزات مورد نياز سازمان با هماهنگي دیگر مديران
مجموعه؛
- شناسایی رقبا در بازارهای
صنعتی داخل و خارج کشور و نظارت بر بازاریابی متناسب جهت محصولات و قطعات جديد؛
- بازاریابی، تبليغات، معرفي سازمان در بازارهاي هنری- صنعتي و
تبليغات توانمنديهاي سازمان براي عرضه بيشتر محصولات؛
- ارزيابي پيمانکاران فرعي سازمان و طراحي برنامه هاي مناسب براي
ارتقاء آنها با هماهنگی مدیریت مالی- اداری؛
- دريافت دقيق دادههاي خريد، از واحد درخواست کننده جهت تطابق کامل
خريد با درخواست ارائه شده؛
- ارائه گزارش از فعاليتهای انجام شده به همراه تجزيه و تحليل لازم
به صورت دورهای به مديریت عامل شرکت؛
- ارائه سفارشات و زمان درخواست شده از سوي مشتري به واحد توليد و
پيگيري ارسال محموله ها در زمانهاي درخواستي؛
- نظارت بر روند خريد ملزومات، مواد اوليه، تجهیزات ماندنی و مصرفي، و
ديگر ابزارآلات؛
- عقد قراردادها شامل مذاکره با مشتریان و تهيه پيشنويس قرارداد فيمابين،
عقد قرار داد و انتقال کليه اطلاعات آن به واحدهاي مرتبط درسازمان، انتقال متمم
قرارداد به کارشناس فروش و لحاظ نمودن آن در قرارداد جاري، اعلام عقد قراداد به
کارشناس فروش جهت ارائه به واحد برنامه ريزي، و نظارت بر انجام فعاليتهاي
بازنگري قراردادهاي فروش محصول؛
- نظارت بر تهيه، تدوين و به روزآوري شرح وظایف پرسنل واحد بازرگانی
با همکاری بخش منابع انسانی و مناسبات داخلی؛
- همیاری در ارزيابي پرسنل تحت سرپرستی در راستاي اجراي صحيح نظام
ارزيابي پرسنل؛
- پيشبيني مراحل گشايش اعتبار،حمل و ترخيص کالا به منظور در نظر
گرفتن آنها در برنامه سفارش کالا؛
- انجام محاسبات لازم به منظور تعيين ارز مورد نياز خريد کالاهاي
خارجي؛
انجام سایر
وظایف محوله مرتبط با پست مورد تصدی به اقتضاء روند پیشبرد اهداف سازمان.